Bercinta Dengan Orang Buta…Nak ke?

Assalamu’alaikum

Video klip ni lama dulu aku pernah tengok. Tiba-tiba aku nampak kat facebook, aku pun tengoklah semula. Memang best. Sedih.. Kalau korang nak tak bercinta dengan orang buta atau tiba-tiba kekasih jadi buta, masihkah korang nak kat dia? Kalau aku….memanglah aku tetap nak dan aku akan jadi mata untuk dia..tapi aku takkan bagi mata kat dia! Nanti aku nak tengok pakai apa?? Banyak kes yang perlu aku baca lagi tau tak…Ok,layan~~

Pahtu aku nak promote movie Jane Eyre ni. Ini pun kekasih dia jadi buta. Romantik banyak campur sedih sikit-sikit. Kenapa suka sangat cerita jadi buta ni? Saje nak bagi sedihkan..ish :o

Jane Eyre Film

Categories: Info dan Artikel, Kehidupan Peribadi

35 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>